betegség, megelőzés
     
   
betegség megelőzés
 
Dr. Angyal Géza
szülész-nőgyógyász főorvos orvosi profilja. Ha van kedve, részletesen tájékozódhat:
Kattintson ide!
 
 
 
Nagyon izgultam a vizsgálat előtt, de az otthonos várószoba már az első percekben megnyugtatott ...
 
 
Jó hírű, kedves orvos. Nyugodtan rábízhatod magad. Kovács Anikó, 21 éves.
 
 
Doktor úrnak köszönhetem gyermekem egészségét. Még egyszer köszönöm!
Budainé Erzsébet 32 éves
 
 
Egyáltalán nem úgy járok ide, mintha orvoshoz jönnék. Az előjegyzés nagyszerű, sohasem várok sokat... Szívből ajánlom minden nőnek.
 
 
Angyal főorvos úrnál szültem második gyermekemet. Mindig számíthattam rá, a harmadikkal is őt választom! Mozsári Szilvia 33 éves.
 
 
 
Sport, testmozgás a terhesség alatt

Amennyiben orvosi utasítás nem tiltja, a terhesség mindhárom trimeszterében a könnyű sport, a testmozgás megengedett, sőt javasolt.

 

 
Heti 3-4 alkalom 40-60 perc fizikai aktivitás a terhességben is elősegíti a megfelelő testi és lelki egyensúly kialakulását (ideális testúly növekedés, feszes izomzat, terhességi cukorbetegség megelőzése, stresszcsökkentés, stb.) Néhány szempont figyelembe vétele azonban elengedhetetlen a biztonságos sportolás érdekében.

Javasolt testmozgás:

- Terhességi aerobic
- Jóga
- Úszás
- Séta- vagy taposógép
- Szobabicikli
- Pilates

Nem javasolt sportok:

- Lovaglás
- Sízés, Snowboard
- Búvárkodás
- Mountain bike
- Mezei futás
- Csapat sportok
- Korcsolyázás

Feltételek, környezet:

- Bemelegítés, fokozatosság
- Korában megszokott intenzitást csökkentsük
- Kerüljük a felhevülést
- Nyáron a reggelt vagy késő délutánt válasszuk
- Pulzusszám 140/perc fölé ne emelkedjen
- Igyunk sok vizet, szomjúság érzés ne legyen

Alábbi tünetek esetén azonnal fejezzük be a testmozgást:

- Nehézlégzés
- Fejfájás
- Szédülés
- Mellkasi fájdalom
- Alhasi fájdalom
- Izom gyengeség
- Lábgörcs
- Pecsételő (hüvelyi) vérzés
 
 
     
  név:
  email:
  telefon:
  üzenet:
   
  kód:
   
 
 
 
  vissza a kezdőlapra